úterý 21. července 2015

Sny se plní o Vánocích!

Upřímně je hodně lidí, kteří mi dodali odvahu. Paradoxně mi k jednomu z těchto snů nedodal odvahu nikdo z mého okolí. A kdo by taky měl? Mám dva sny a ani jeden z nich není jednoduchý na splnění. Dost dlouho jsem tyto sny odkládala. Vždycky se našlo nějaké ale a já jsem se k němu postavila tak, že jsem sen odložila co to jen šlo. Už nechci být taková! Chci ty sny žít a né je jen snít. Z těchto dvou jsem si právě vybrala ten, který je během na kratší trať. Alespoň si to myslím. Ale i tak, stojím na začátku všeho a nevím jak to dopadne. Dnes píši svůj třetí článek po dlouhé odmlce a doufám, že napíši ještě nespočet článků, které bude někdo číst, budou někoho zajímat, bude je se mnou někdo sdílet a bude mi tak někdo pomáhat se splněním mého snu.

Žádné komentáře:

Okomentovat