pátek 24. července 2015

Miluji pruhy!

9.7. jsem vyrazila na zápis mé budoucí univerzity. Její kampus se stane za dva roky mou univerzitou, první dva roky totiž budu studovat v Brně. Potřebovala jsem zvolit oblečení, ve kterém nebudu budit přílišný rozruch na zápise a zároveň něco v čem bych mohla chodit celý den po Jižní Moravě.
Musím trénovat výraz!
Zvolila jsem tedy nový pruhovaný svetr, který se dokonale doplňuje s DW hodinkami. Pohodlné tmavě modré rifle, černé body, kabelku stejné barvy a neutrální tělové sandálky. A pro podtrhnutí slavnostní atmosféry jsem si vzala oboustranné náušnice.



Svetr - Terranova, tričko - H&M, hodinky - DW, rifle - C&A, sandálky - CCC, náušnice - Lindex




V tak úžasném prostředí - zahrada univerzity - jsem si totiž focení nemohla nechat ujít! Doufám, že se vám tento, poměrně obyčejný, outfit líbil a budu ráda za každou reakci.
Vaše Markéta

Žádné komentáře:

Okomentovat