sobota 16. ledna 2016

Ohlédnutí - prosinec 2015

Co jste taky mohli čekat? Stereotyp, protože v poslední době mi absolutně chybí kreativita a měla jsem ji vůbec někdy? Nemusíte se bát, ohlédnutí za rokem 2015 se dozajista konat nebude, byl to totiž nejhorší rok v mém životě. Doufala jsem, že rok 2016 bude lepší, popravdě nevím jak ten začátek plný odchodů slavných i neslavných mám vnímat, ale vraťme se k prosinci.
Můj dárek k narozeninám v podobě županu s hlavou medvěda (skalp je to!) prostě miluju, kdybych vám prostřednictví obrazovky mohla přenášet hebkost, tak ho milujete určitě taky! PS: Vlasy ještě jako mánička, ale teď je ze mě zase kluk.



Týden před Vánoci, jsem konečně našla čas a prostor na to péct, naše rekonstrukce bytu již aktuálně trvá pomalu pět měsíců a krabice ze stěhování jsem vybalovali snad ještě dvacátého třetího, nicméně hned po Vánocích dorazila další várka, kterou vybalujeme ještě teď. Ne, nejsou to perníčky, ty by nebyly změklé ještě dnes.

Prostřednictvím této fotografie bych se ještě vrátila ke článku, který jsem psala před Vánoci, takže kdyby si chtěl někdo přivodit vánoční atmosféru, tak bude mít prostor ZDE.

Do nového pokoje, nové hodiny, protože v tom starém jsem žádné neměla. 





A na závěr snad už jen fotky ze Štědrého dne. Bez photoshopu, filtrů, přidaných konzervantů a barviv!

S láskou Markéta

Žádné komentáře:

Okomentovat