sobota 5. prosince 2015

Vrácení v čase - listopad 2015

Ahoj,
dnes jsem se rozhodla, že se společně s Vámi vrátím v čase. Tyto články hodlám psát pravidelně každý měsíc. A bude to "Instagramové" ohlédnutí se v čase a vysvětlení jednotlivých fotografií. Předpokládám, že tento typ článků všichni znáte, objevení Ameriky přijde snad jindy.
Listopad byl pro mě hodně hektický, takže jsem s hrůzou zjistila, že jsem na Instagram přidala pouze tři posty.  Pro mě osobně to jsou velice důležité posty!

Hned první post se týkal 13.11., kdy se v Brně konala autogramiáda A Cup of Style, kde jsem samozřejmě nemohla chybět. Byl to pro mě nejhezčí dárek k dvacátým narozeninám, které jsem měla o den později. Autogramiáda byla skvělá i přes to, že jsme čekali na podpis asi hodinu a tři čtvrtě a všechno nás neuvěřitelně bolelo. Setkání sice bylo krátké, ale i tak je nezapomenutelné!


Další post se týká našeho stěhování, skoro měsíc jsem totiž bydlela mimo domov a byla jsem moc ráda, že jsem si u přítele vytvořila takový svůj koutek radostí. Fotka na zdi byla pořízená v italském cirkusu, kde jsme byli oslavit náš rok a půl dlouhý vztah. (Mimochodem, teď jsme spolu přes čtyři roky.)



Poslední post byl ohlédnutím se za autogramiádou. Na fotce je podepsaná knížka od holek, kytka kterou jsem dostala k dvacetinám a nálepka KOKO COMEDY, na kterých jsme byli společně s holkama z acos ještě ten večer po autogramiádě. A kdyby se k nim náhodou jednou tento článek donesl, tak ještě jednou DÍKY! 


S láskou Markét

Žádné komentáře:

Okomentovat