neděle 23. srpna 2015

Negativismus v akci!

Jsem v háji jako Baťa s dřevákama! Do měsíce se máme vystěhovat a vlastně nevíme kam, kdy, proč, a ani jak. Čeká nás totiž rekonstrukce bytu, kde jsme již dvacet let - to je celý můj život - v nájmu. Svým způsobem by jsme měli být rádi, ale skutečnost je bohužel jiná. V srpnovém ELLE jsem si sice přečetla o negativismu jako o národním sportu, ale v tomto případě si prostě nemůžu pomoct. 
Vlastně si to ani neumím představit, neumím si představit, že máme vyklidit celý byt ani to, že by jsme se stěhovali na jinou adresu. Opět se potvrzuje, že jsme "konzervy", ale to už asi víte - a pokud ne tak si přečtěte TOTO. Je mi z toho přístupu k nám špatně, nepřijde mi normální, že do dnes nevíme den ani hodinu, ani to jestli budeme mít náhradní byt, kde budeme 40 dní bydlet. Upřímně nevím, proč to sem píši, snad jen z přesvědčení, že je nás víc, a že mě to "vypsání" uklidní. 

Žádné komentáře:

Okomentovat