pátek 14. srpna 2015

Make-up wishlist léto 2015

Dnes se s Vámi podělím o svůj "nákupní seznam". Už dlouhou dobu se totiž chystám k nákupu různých make-upových nezbytností. Občas se mi ale stává, že zapomínám co vlastně chci. Přijde mi, že se výrobci snad domlouvají, jak budou jednotlivé výrobky vypadat, jak se budou jmenovat atd. a já potom smutně sedím nad katalogem a zase nevím, který výrobek byl ten, který jsem tak hrozně potřebovala. Nic méně věřím, že se o domluvu mezi jednotlivými výrobci nejedná. 



Některé z výrobků nepatří mezi žhavé novinky, ale již dlouho po nich pokukuji. Především řasenku - LASH SENSATIONAL od Maybelline - a pudr - STAY MATTE od Rimmel - jsem vybrala na základě doporučení od jiných. BROW DRAMA od Maybellin patří k výrobkům, na které jsem doopravdy zvědavá. Paletka ICONIC 3 od Makeup Revolution je přímo pro mě. Miluji nude barvy a nic jiného vlastně ani nenosím! COLOR TATTO od Maybellin mě zajímá již dlouhou dobu a proto ji musím konečně vyzkoušet. EOS je pro mě už jasná volba, především kvůli tomu, že je konečně k dostání v DM. Měla jsem hodně favoritů, ale pokud jsem dobře informovaná, tak DM nabízí pouze čtyři druhy. Oslovil mě pouze jeden z nich, takže rozhodování nebylo vůbec těžké. A vítězem se stává Pomegranate and Raspberry!

Když o tom přemýšlím, tak ještě plno věcí budu potřebovat, ale teď momentálně nemám žádný výrobek na jistotu vyhlídnutý. Co by jste mi doporučili za bázi pod makeup a oční stíny?

Vaše Markéta

Žádné komentáře:

Okomentovat