středa 5. srpna 2015

Cestování a já

Upřímně k cestování jsem se musela procestovat. A pokud tuto větu nechápete, je to normální. Třeba ji po přečtení tohoto článku pochopíte. A když ne, tak si z toho nic nedělejte, jistě nejste jediní.
Jsem cestovatel na baterky. Ale když jsme jednou měli počítat, kolik jsme navštívili států, tak jsem se dostala k číslu 13. Byla jsem na výměnném pobytu, na hodně školních výletech a nebo na cestě s rodiči. I přes to všechno si nedokáži představit jinou letní dovolenou u moře, než tu, na kterou jezdíme. Jsme "konzervy" a já jsem s tímto přístupem spokojená. Již po dvanácté jsem navštívila stejné místo - můj druhý domov - a nikdy to místo nepřestanu milovat. Asi jsem se měla narodit na jihu, Itálii je moje srdcovka a to jsem zde byla pouze na tom jednom jediném místě. Během dvanácti let jsme vystřídali čtyři hotely, takže i čtyři pláže a to byla vlastně jediná změna. Každý rok, nám ale přenesl něco jiného, poznali jsme nové místa, nové lidi a s italskou mentalitou je to pokaždé zážitek. Znáte snad jiné místo, kde stihnete během osmi dnů tři festivaly?
Určitou změnu k tomuto konzervativnímu přístupu přinesl až můj přítel. A za ty skoro čtyři roky co jsme spolu, jsem došla k závěru, že chci na světě poznat i jiné místa, ale letní dovolené u moře - v Pesaru - se za žádnou cenu nevzdám! Pořád se snažím žít svůj sen a jednou bude můj druhý domov skutečností.


Žijte své sny - vaše Markéta!

Žádné komentáře:

Okomentovat